Direktlänk till inlägg 29 november 2017

Värdera din bil gratis på nätet!

Av caritha svensson - 29 november 2017 16:49

Visste du att det går att värdera sin bil på nätet? Det är dessutom kostnadfritt!


Det är många som undrar hur mycket bilen är värd. Nu är det enklare än någonsin att värdera sin bil och du behöver inte ens lämna hemmet. Här kan du värdera bil med registreringsnummer.


Att köpa en bil är inte en bra investering. Så fort du börjar köra bilen så minskar den i värde.


Vill man sälja sin bil så kan det vara bra att veta hur mycket pengar man får för sin bil innan man säljer den så att man får en uppfattning om bilen värde.


Jag har sålt många bilar genom åren så jag har ganska bra uppfattning om hur mycket en bil är värd men om det fanns möjlighet att värdera bilen gratis på nätet så skulle det ha sparat mig mycket pengar och tid genom åren den saken är klar


Vart kan man göra en gratis bilvärdering?


Du kan göra  en gratis bilvärdering på bilpriser.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caritha svensson - 16 december 2017 18:15


Det är inte varje dag man gör en bilvärdering   Jag har precis gjort en bil värdering på nätet och jag blev inte positivt överraskad direkt. Jag är faktiskt väldigt besviken. Jag vet ju om att bilen sjunker i värde med åren men jag trodde i alla ...

Av caritha svensson - 8 december 2017 17:30

Här är de 5 dyraste bilarna i världen   5. Ferrari Pininfarina Sergio - $3 million   4. Aston Martin Valkyrie - $3 million   3. Lamborghini Veneno Roadster - $3.3 million   2. Lykan HyperSport - $3.4 million   1. McLaren P1 LM...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards